Wednesday, December 21, 2011

Sahabat Sekalian...Reality A Doctor's Life Afterwards

Assalammualaikum kepada sahabat-sahabat sekalian. Insyallah kalian semua akan bergelar sebagai seorang doktor dan juga will be a great "Muslim Doctor" one day. Jadi, mungkin sekarang ini kalian semua sudah merasa bahang dan juga liku-liku perit menjadi seorang Medical Student. Tapi semua itu hanyalah langkah permulaan sebelum anda semua akan menghadapi Mid-exam yang pertama, begitu juga dengan Final exam yang tinggal hanya beberapa bulan saja lagi.

begitulah dengan tahun-tahun yang akan datang, semuanya  kalian akan hadapi sehinggalah kalian berjaya menamatkan  pengajian perubatan 6 tahun ini.Insyallah.

Jom kite baca blog yang saya rasa kita semua perlu tahu, what will happen to us when we work at Malaysia after that. what about our life after that. artikel ini bukanlah untuk merendahkan semangat kita semua, tapi sebagai cabaran yang akan kita pikul selepas ini supaya kita akan lebih bersedia dari segi mental dan fizikal. Jadi jom sama-sama kita harungi misi, matlamat, cabaran serta halangan yang akan mendatang ini dengan penuh tabah dan bersemangat untuk meredahnya...

[sila PICIT di sini....]

No comments:

Post a Comment